söndag 6 april 2014

2 kg

Det var vad pkt vägde som gick iväg idag till Annica som har hand om insamlingen jag länkade i förra inlägget.
Pkt vägde 30gr för mycket först så jag fick gå hem å minska lite. Tog ut ett par strumpor å vikten minskade till nästan 2kg. Å varför gjorde jag så?? 
Jo portot för pkt under 2 kg är upp till 84kr och om pkt vägde mer än 2kg ville posten ha minst 150kr...!! Å att det då vägde ynka 30gr för mycke god tog dom inte till priset av 84kr...!! Snålisar!!
Jaja så kan det va. Men nu är det iaf postat. 

Å jag gjorde klart en mössa, bara fästa trådarna så.. 

Nu ikväll började jag på ännu en mormorsrutefilt...jo du läste rätt.
Fått beställning på en. Å hör å häpna jag hittade lite mera akrylgarn bland ullgarnerna :)
Bild kommer senare. Nu väntar jag på John Blund. 

Inga kommentarer: